Informacija lengvai
suprantama kalba (angl. easy to read)

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)
Atgal

      

Kas yra Kauno miesto socialinių paslaugų centras?

Kauno miesto socialinių paslaugų centrą
šiame tekste vadinsime Centru.

Centras yra savivaldybės įstaiga.
Centras padeda žmonėms.







Centre dirba darbuotojai, kurie rūpinasi:

  • vaikais,
  • šeimomis,
  • jaunais žmonėmis,
  • senais žmonėmis,
  • žmonėmis su negalia,
  • žmonėmis, kurie neturi kur gyventi

Į Centrą galima kreiptis kai:

  • reikia transporto,
  • reikia pagalbos namuose,
  • reikia pagalbos auginant vaikus,
  • neturit kur miegoti.

Mūsų adresas yra Partizanų gatvė 38D, Kaunas. 

Centro telefono numeris yra +370 37 322 462.

Centrui galima rašyti elektroninį laišką. 

Elektroninio laiško adresas yra info@kaunospc.lt

Centras dirba:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos 

  • penktadienį 

nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių

Dieną prieš šventę Centras dirba
1 valanda trumpiau. 

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė

Jolanta Vyšniauskienė

Tekstą vertino Birutė Pocevičiūtė

Teksto vertinimo darbus koordinavo Viktorija Pilibaitienė

Iliustracijų šaltiniai: